YL 2023 December Merry Christmas 大制作 单曲 SUICIDES PAINTER 廊蛮引爆。Suicides Painter作词/作曲/编曲/制作人:YL™你能知道我发生的事吗你能知道我所做的一切吗你能知道 你能知道不是你这些没用的孩子 在吵吵闹闹天底下还生什么孩子不就等于去死这些畜生你用血还我的人生 我要你的命还我这一切就是等于自杀的一天 该不该说这就是天意很多现代的人你看 一个个去死 好可怜哦不是他们做我现在这样 那不如去撞死他们的物理巴托可恶 无忌 想得到我的浪漫 狗屁都不如还我的一切 就是要你们的命就是你们的命最值钱了还在那里掀风作浪 驾跑车 通通下地狱啊自杀不是说我自杀死 而是要你们的命为我自杀而死 你以为我做的一切是在开我玩笑吗你们一个个下地狱 地狱在等你们有一天我的梦醒了 就是说你们这些疯鹿就走吧回去你们该去的地方 不要在这里灵魂乱巧活不生生的命就得死 就好死得好死得妙YL 2023 December Merry Christmas big production single SUICIDES PAINTER is a blast.Suicides PainterLyricist/Composer/Arranger/Producer: YL™can you know what happened to mecan you know everything i doyou can know you can knowIt's not you useless kids who are making noise.What kind of children are there in the world?Doesn't that mean killing these beasts?You use your blood to pay back my life. I want your life to pay back all this.It’s a day that is tantamount to committing suicide. Should we say that this is God’s will?Look at many modern people. They die one by one. It’s so pitiful.Instead of them doing what I am doing now, I might as well kill their physical Bator.Damn Wuji, if you want my romance, you can’t do anything better than bullshit.Returning everything to me means taking your livesIt's your life that's most valuableIf you still make trouble there and drive a sports car, you will go to hell.Suicide does not mean that I kill myself, but that you kill yourself for my life. Do you think everything I do is a joke?You all go to hell one by one. Hell is waiting for you.One day I woke up from a dream and said, you crazy deer, just go away.Go back to where you should go, don't let your soul wander hereIf you don't want to live, you have to die. If you want to die well, you have to die wonderfully.

YL 2023 December Merry Christmas 大制作 单曲 SUICIDES PAINTER 廊蛮引爆。

Suicides Painter
作词/作曲/编曲/制作人:YL™

你能知道我发生的事吗
你能知道我所做的一切吗
你能知道 你能知道
不是你这些没用的孩子 在吵吵闹闹
天底下还生什么孩子
不就等于去死这些畜生

你用血还我的人生 我要你的命还我这一切
就是等于自杀的一天 该不该说这就是天意

很多现代的人你看 一个个去死 好可怜哦
不是他们做我现在这样 那不如去撞死他们的物理巴托

可恶 无忌 想得到我的浪漫 狗屁都不如
还我的一切 就是要你们的命
就是你们的命最值钱了

还在那里掀风作浪 驾跑车 通通下地狱啊
自杀不是说我自杀死 而是要你们的命为我自杀而死 你以为我做的一切是在开我玩笑吗
你们一个个下地狱 地狱在等你们

有一天我的梦醒了 就是说你们这些疯鹿就走吧
回去你们该去的地方 不要在这里灵魂乱巧
活不生生的命就得死 就好死得好死得妙

YL 2023 December Merry Christmas big production single SUICIDES PAINTER is a blast.

Suicides Painter
Lyricist/Composer/Arranger/Producer: YL™

can you know what happened to me
can you know everything i do
you can know you can know
It's not you useless kids who are making noise.
What kind of children are there in the world?
Doesn't that mean killing these beasts?

You use your blood to pay back my life. I want your life to pay back all this.
It’s a day that is tantamount to committing suicide. Should we say that this is God’s will?

Look at many modern people. They die one by one. It’s so pitiful.
Instead of them doing what I am doing now, I might as well kill their physical Bator.

Damn Wuji, if you want my romance, you can’t do anything better than bullshit.
Returning everything to me means taking your lives
It's your life that's most valuable

If you still make trouble there and drive a sports car, you will go to hell.
Suicide does not mean that I kill myself, but that you kill yourself for my life. Do you think everything I do is a joke?
You all go to hell one by one. Hell is waiting for you.

One day I woke up from a dream and said, you crazy deer, just go away.
Go back to where you should go, don't let your soul wander here
If you don't want to live, you have to die. If you want to die well, you have to die wonderfully.

Comments

Popular Posts

Hoy en día, la gente usa mis letras en todas partes para venderse a los ricos. La gente es muy astuta. Decir mentiras y actuar, y la actuación es muy parecida a la leyenda de una historia. ​YL 3100 大制作 专辑要来了,先透露专辑名为 #THEWORLD OF YORIQUE LOW THE WORLD 这张专辑 引起 12落后不落后的12国家语言著称 组成一张专辑名字。歌曲有来自顶尖制作人 YL™ 全包办词曲编曲制作人的 mixing mix 全家。THE WORLD 的概念应该是第三世界大战的来临。所以期待这张专辑的出现。それは良い時間です、それは優雅です、それはその一部であり、それはロスリコスです。 YL 3100のビッグプロダクションアルバムが登場、アルバムタイトル#THEWORLD OF YORIQUE LOWを初公開 THE WORLD このアルバムは、後進ではないが後退ではない12か国の12の言語をアルバムタイトルに形成させました。 この曲には、作詞、作曲、編曲、プロデュースをすべて担当するトッププロデューサーYL™によるミキシングミックスが施されています。 THE WORLDのコンセプトは第三次世界大戦の到来であるはずだ。 ということで、このアルバムの発売を楽しみにしていてください。 좋은 시간이야, 좋은 시간이야, 좋은 시간이야, 그것은 이야기의 일부이고, 그것은 로스 리코입니다. YL 3100 대형 프로듀싱 앨범 온다, 앨범명 최초 공개 #THEWORLD OF YORIQUE LOW THE WORLD 이번 앨범은 후진적이지도 후진적이지도 않은 12개국 12개 언어를 모아 앨범 타이틀을 형성하게 했다. 믹싱믹스에는 작사, 작곡, 편곡, 프로듀싱을 총괄하는 톱 프로듀서 YL™이 참여했다. THE WORLD의 개념은 제3차 세계대전의 도래여야 합니다. 그럼 이번 앨범도 많이 기대해주세요. It's a good time, it's a good time, it's a good time, it's a part of the story, it's a los ricos. ​YL 3100 big production album is coming, first revealed the album title #THEWORLD OF YORIQUE LOW THE WORLD This album caused 12 languages ​​of 12 countries that are not backward but not backward to form an album title. The song has a mixing mix from the top producer YL™ who is fully responsible for lyrics, composition, arrangement and production. The concept of THE WORLD should be the coming of the Third World War. So look forward to this album coming out.